Ja pots incorporar un
Director Financer!

QUÈ ÉS FINERGIA?

Finergia és un servei online (PAAS) de subcontractació de la Direcció Financera, basat en la nostra plataforma tecnològica en el núvol, que junt amb la nostra singular metodologia ens permetrà fer créixer la teva empresa de forma ordenada i sostenible.

El teu director financer

T’assignarem el Director Financer que millor s’adapti a les característiques de la teva empresa, que s’encarregarà de la implantació, gestió, control permanent de la situació econòmica, financera i patrimonial, acompanyant-te en la presa de decisions econòmiques en què et puguis trobar.

creixement sostenible

Aconseguirem el Creixement Sostenible buscant millorar la rendibilitat de la teva empresa mitjançant la implementació de les següents eines:

Anàlisi Financer que ens permetrà conèixer la salut econòmica de la teva empresa.

Control Pressupostari per establir objectius econòmics dels ingressos, despeses i rendibilitat del teu negoci.

Previsió de Tresoreria: previsions a curt i mig termini del flux de caixa perquè sempre puguis fer front als pagaments que t’arriben evitant el risc de descobert o ajornament.

* Aquesta és la segona causa de mort prematura de les empreses.

transformació digital

Aconseguirem mantenir la teva empresa ordenada a través de la seva transformació digital mitjançant:

Digitalització de totes les factures i tiquets, certificats per l’Agència Tributària

Eina de Gestió Documental: permetrà disposar de qualsevol document de la teva empresa de forma ràpida i senzilla.

Ja no hauràs de guardar més papers! Reduiràs el temps dedicat a la gestió administrativa i la inversió en espai físic.

CONTROL A LA TEVA EMPRESA

Mantingues el Control a la teva empresa per veure que estem complint els objectius.

Monitoritzem constantment la teva empresa per assegurar-nos que estem complint els objectius planificats.

Tota aquesta informació la podràs veure diàriament en línia a la plataforma!

Gràcies a la nostra plataforma tecnològica i la nostra metodologia online podem oferir un servei personalitzat de Direcció Financera amb un cost molt reduït i adaptat a l’estructura de la teva empresa.

Pren el control de la teva empresa i aconsegueix els teus objectius

Centra't en la feina que a tu t'apassiona​

Portem al dia les finances de la teva empresa

Pren el control de la teva empresa i aconsegueix els teus objectius

Centra't en la feina que a tu t'apassiona

Portem al dia les finances de la teva empresa

QUI SOM?

LA NOSTRA PLATAFORMA TECNOLÒGICA

Portem a el dia les finances de la teva empresa utilitzant la nostra plataforma tecnològica al núvol.

Pots agendar ara una demostració i un expert t’ensenyarà en primera persona com podem ajudar-te.

PREGUNTES FREQÜENTS

El nostre principal objectiu és que et sentis sempre acompanyat i que confiïs plenament en el teu nou Responsable Financer, per aquest motiu des del primer moment tindràs un professional assignat, amb el qual forjaràs una relació estreta i de confiança. Darrere dels nostres professionals financers, sempre hi haurà tot l’equip i els recursos de Finergia.

Sí. Entenem les Finances de l’Empresa com la conseqüència econòmica de la gestió empresarial en tot el seu àmbit, per aquest motiu entenem que hem de conèixer com s’estan gestionant totes les àrees i hem de recomanar com millorar aquesta gestió.

No. Finergia centrarà el seu objectiu en ajudar-te a millorar els teus ingressos i a gestionar-los per així obtenir la màxima rendibilitat possible. D’aquesta forma el nostre cost es diluirà amb el creixement sostenible i ordenat de la teva empresa.

No. Amb nosaltres no t’hauràs de preocupar si perds el tiquet de l’restaurant o de gasolina, és més t’animarem que els destrueixis. Amb la nostra APP podràs fotografiar els tiquets per posteriorment desfer-se’n. (Gestió Documental Certificada per l’AEAT)

No. Hem dissenyat una plataforma que s’accedeix a través del web, perquè pugui estar informat en tot moment sobre la situació econòmica de la teva empresa, d’una manera senzilla i clara, sense requerir de coneixements financers previs.

No, si estàs satisfet amb la que tens. Nosaltres passarem a ser l’enllaç entre la teva empresa i la gestoria amb la qual treballes habitualment, mantenint un contacte fluid amb ella per realitzar alguns ajustos en la generació de la informació comptable, facilitant la presa de les millors decisions per a la teva empresa.

El benefici de tenir l’acompanyament permanent d’un Director Financer i tot el seu departament que t’ajudarà a optimitzar la gestió econòmica de la teva empresa; mantenint un control diari de la seva tresoreria, planificant les necessitats futures, establint els objectius d’Ingressos, Despeses i Rendibilitat i controlant mensualment el grau d’assoliment, negociant amb les entitats financeres les millors condicions de les teves crèdits i possibles prestem i eliminant la necessitat d’arxivar en paper les factures i els tiquets de despeses.

El responsable financer que t’assignarem tractarà amb les teves entitats bancàries sobre les comissions que t’apliquen, els tipus d’interessos de possibles pòlisses de crèdit o préstecs, necessitats de refinançament i també es connectarà cada dia per revisar els moviments dels teus comptes corrents per controlar tots els càrrecs i abonaments.

Així mateix, com a professionals financers t’explicarem les millors eines de les què disposa la Banca per millorar la gestió de cobraments i pagaments (confirmings, Factorings, Carta de Crèdits, etc).

No cal reunir-nos amb molta freqüència, ens reunirem quan ho necessitis.

Ens reunirem setmanalment durant el període de posada en marxa, procés que durarà unes 5 setmanes. Durant aquest temps, només necessitarem d’una o dues reunions, per a la recollida d’informació prèvia.

Després podràs conèixer amb tot detall i durant els 365 dies d’any, la situació de la teva empresa amb només accedir a la zona de client de la nostra web o posant-te en contacte amb el Rpble del teu Compte.

A més, les reunions les farem sempre per Videoconferència, evitant així desplaçaments i per tant, la conseqüent pèrdua de temps innecessària.

Els nostres clients

Des de fa tres mesos Finergia es troba col·laborant amb la meva òptica, amb la tasca que estem fent junts sento que estic creixent com a empresari, i això em permet fer créixer l'empresa, i fins i tot plantejar-me contractar en el futur més personal.
Amb la feina feta, he pogut millorar la situació financera de l'empresa, reduint substancialment el meu nivell d'endeutament. Estem finalitzant un estudi de mercat que em permetrà conèixer millor els actuals hàbits de consum i les tendències de mercat
Natural optics
Al gener vaig contractar els serveis de Finergia. Tres mesos després, puc afirmar que els seus serveis m'estan ajudant a conèixer molt millor les debilitats i fortaleses que tinc empresarialment, organitzativament i amb l'equip i les amenaces que tinc al meu voltant i les oportunitat que he d'aprofitar.
Hem revisat la meva situació financera i estem assegurant la sostenibilitat econòmica de l'empresa
Josep lluch
Vam contractar a Finergia perquè ens ajudés en l'administració i organització a nivell comptable de la clínica, reducció costos, optimització de recursos ... i puc afirmar que ha estat la millor decisió que hem pres ja que moltes vegades fem les coses per inèrcia i sempre va bé tenir la visió d'algú de fora, per orientar-nos i dir-nos quines coses fem bé i en quines hauríem de canviar, sempre aconsellant com a ajuda per a l'empresa, en cap moment com una imposició.
J.M HAVARRIA SL