Preus

Adaptem les nostres tarifes a les necessitats reals del teu negoci.

La nostra tarifa/mes

La plataforma que t’ofereix el millor d’un software tecnològic, a més d’un director financer al teu costat.

Per ajudar a totes les pimes a prendre el control de la seva empresa:

Pack Premium, des de

365€

al mes

La nostra tarifa/mes

La plataforma que t’ofereix el millor d’un software tecnològic, a més d’un director financer al teu costat.

Per ajudar a totes les pimes a prendre el control de la seva empresa:

Pack Premium, des de

375€

al mes

Què entra en aquest pack

Tots els serveis inclosos

Diagnòstic, tractament i seguiment de la salut de la teva empresa

Implantació de pressupostos d’Ingressos/Despeses anuals i control mensual de desviacions

Digitalització de factures i tiquets a través del software, certificat per l’AET

Gestió documental completa

Previsió diària de la tresoreria

Monitoratge permanent dels indicadors econòmics més crítics

T’ajudem a aconseguir el millor finançament bancari o alternativa

Accés 24/7 a tota la informació econòmica actualitzada de la teva empresa

Preguntes freqüents

El nostre principal objectiu és que et sentis sempre acompanyat i que confiïs plenament en el teu nou Responsable Financer, per aquest motiu des del primer moment tindràs un professional assignat, amb el qual forjaràs una relació estreta i de confiança. Darrere dels nostres professionals financers, sempre estarà tot l’equip i els recursos de Finergia.

Sí, entenem les Finances de l’Empresa com la conseqüència econòmica de la gestió empresarial en tot el seu àmbit, per aquest motiu entenem que hem de conèixer com s’estan gestionant totes les àrees i hem de recomanar com millorar aquesta gestió.

No necessàriament, Finergia centrarà el seu objectiu a ajudar-te a millorar els teus ingressos i a gestionar-los per a així obtenir la màxima rendibilitat possible. D’aquesta manera el nostre cost es diluirà amb el creixement sostenible i ordenat de la seva empresa.

No, amb nosaltres no hauràs de preocupar-te si perds el tiquet del restaurant o de la benzinera. És més, t’animarem a fer que els destrueixis. Amb la nostra app podràs fotografiar el tiquet per a posteriorment desfer-te’n (amb la Gestió Documental Certificada per la AEAT).

No, hem dissenyat una plataforma web, perquè pugui estar informat en tot moment sobre la situació econòmica de la teva empresa i el grau de compliment dels objectius establerts, d’una manera senzilla i clara. Sense requerir coneixements financers previs.

No, si estàs satisfet amb ella. Nosaltres passarem a ser l’enllaç entre l’empresa i la gestoria amb la que treballis. Mantenint una estreta col·laboració perquè la informació comptable es converteixi en una potent eina de Gestió Financera i Econòmica.

Tindràs el benefici de tenir l’acompanyament permanent d’un director Financer i tot el nostre equip, per ajudar-te a optimitzar la gestió econòmica de la teva empresa. Mantenint un control diari de la teva tresoreria, planificant les necessitats futures, establint els objectius d’Ingressos, Despeses i Rendibilitat i controlant mensualment el grau de consecució. També, assessorant i acompanyant en la negociació amb les entitats financeres les millors condicions dels teus crèdits i possibles préstecs, i eliminant la necessitat d’arxivar en paper les factures i els tiquets de despeses.

El responsable financer que t’assignarem t’assessorarà i fins i tot si ho desitges es comunicarà telefònicament o per videotrucada amb el responsable de la teva entitat bancària sobre les comissions que t’apliquen, els tipus d’interessos de possibles pòlisses de crèdit o préstecs, necessitats de refinançament i inclusivament es connectarà cada dia per a revisar els moviments dels teus comptes corrents per a controlar tots els teus càrrecs i abonaments.
Així mateix, com a professionals financers t’explicarem les millors eines de què disposa la Banca per a millorar la gestió de cobraments i pagaments (confirmings, factorings, carta de crèdits, etc).

No és necessari reunir-nos sovint, ens reunirem quan ho necessitis.
Habitualment mantenim una reunió setmanal, durant el procés d’implantació que sol durar entre 6-8 setmanes.
Posteriorment ens anirem reunint segons necessitat del client, que habitualment sol ser una vegada al mes, sobre la tercera setmana. Moment en què revisarem el tancament del mes anterior, les possibles desviacions i facilitarem les millors recomanacions.
Les reunions solen durar entre 1 i 2 hores.

Eina Excel de Tresoreria gratis

Descarrega’t ara l’eina en Excel que utilitzem els professionals de les finances per a gestionar la tresoreria diària de la teva empresa i tenir-la sempre actualitzada.
financiera online